Friday 8 December 2017

Dna fx trading forex robot


Mieszane uczucia tutaj. Zło tylko szczerze zgłaszam moje doświadczenie i możesz sam zdecydować. Pierwszego dnia, kiedy uruchomiłem robota na moim koncie na żywo, moje saldo wzrosło z 18 000 do ponad 19 100, czyli w ciągu 24 godzin. Pomyślałem, o mój Boże, ta rzecz jest niesamowita, jestem tak zadowolony, że ją znalazłem, itd. Ale zaledwie kilka dni później pojawiły się wieści o Fannie Mae, bankructwie Lehmans, trendy się odwróciły i szybko znalazłem się 3 000 (równowaga wynosiła teraz około 15 000). Żeby zrobić krótką historię, w pewnym momencie straciłem ponad 2700 pipsów i nie, to nie jest błąd drukarski - 2700 pipsów wypłaty. To wszystko za 10 par, które Don Steinitz sugeruje, aby handlować. Postanowiłem więc ręcznie wyjść i ostatecznie straciłem około 5000. Muszę jednak powiedzieć uczciwie Donowi i temu robotowi, że przeprowadziłem audyt końcowy pod koniec miesiąca (wrzesień 2008 r.) I stwierdziłem, że gdybym został w tym miejscu, osiągnęłbym raczej zysk 1000 niż 5.000 straty. Chociaż ten robot może generować zyski, gdy wszystko jest powiedziane i zrobione, po prostu muszę zadać sobie pytanie, czy chcę co miesiąc przechodzić przez tego rodzaju tortury, doświadczając prawie niezrozumiałych wypłat, a potem po prostu mając nadzieję, że to powróci. Kiedy rynki się zachowują, ten robot działa świetnie, to naprawdę piękna rzecz do oglądania. Jedynym problemem jest to, że rynki nie zawsze się zachowują, zwłaszcza teraz, a ten robot nie ma możliwości radzenia sobie z odwróceniem trendu, poza tym, że siedzi tam w fazie wyprzedaży, czekając na powrót rynku. Podsumowując, chciałbym powiedzieć, że jeśli możesz złagodzić spory, warto spróbować. Ale bardzo polecam używanie bardzo niskiej dźwigni, mówię jak mikroprzedsiębiorstwa, bez względu na rozmiar konta. Jeśli w końcu spróbuję tego ponownie, to właśnie zrobię. Aktualizacja: listopad 2008 r .: Ostatnio inwestor robota Forex poniósł kilka poważnych strat w związku ze strategią zamknięcia na koniec miesiąca. Bądź ostrożny. I mio nome Stefano Mastria e sono un imprenditore. Mi occupo principmente di trading sul forex. Attraverso questo blog condivido i miei studi, le mie tecniche e le mie riflessioni sul business del trading. Lavoro principmente usando una metodologia, che io chiamo Analisi Strategica, che to componenti di analisi tecnica, teoria di Andrews e teoria di Elliott. Nel 1999 ho iniziato a studiare il firm del trading e ad appassionarmi alla materia. Poi nel 2009 ho avviato il business vero e proprio, nel mercato dei cambi. I MIEI CANALI SPOŁECZNA Temi trattati Articoli pi condivisi Commenti recenti Benvenuto, w questo blog condivido con tutti le mie riflessioni ei miei studi sul forex e sul trading in generale. Tutto il materiale messo a disposizione ha scopo formativo. W nessun modo le informazioni messe a disposizione sono un invito ad operare. Il trading sul forex un business rischioso, sopratutto per chi non ha la giusta preparazione. Il materiale messo a disposizione un invito a studiare per migliorare le proprie conoscenze in materia. Ricorda inoltre che il mercato premia i pi capaci, non i pi bisognosi. Anzi puncice aspramente i bisognosi senza esperienza e con tanta fretta. Buon Lavoro Stefano Post recentiThe DNA FX Expert Advisor jest sprzedawany za 299 przez Paypal DNA FX ma zweryfikowane konto myfxbook, które zostało uruchomione 7 listopada 2009 roku. Wydaje się, że EA wykona zlecenie z zerową stopą 37 pipsów zarówno dla EurUsd jak i GbpUsd z ciągłym stoploss, który aktywuje się, gdy cena zacznie rosnąć na korzyść handlu. FX Open i Iam FX są dwoma brokerami do rozważenia przy handlu robotami Forex. Podczas gdy ich strona internetowa zapewnia test przeszłości dla obu par GbpUsd i EurUsd od 2001 do 2009. Krzywa equity EA wydaje się zygzakować w górę, a jeśli EA zostanie aktywowana na koncie zaczynając od góry zygzaków, konto popadnij w straty. Jednak DNA FX wciąż wydaje się odzyskiwać po każdej znacznej wyprzedaży, którą wydrukowano do tej pory, ponieważ test EA został uruchomiony 10 miesięcy temu na rachunku REAL. Jedną z głównych wad tego systemu jest to, że nie identyfikuje on własnych transakcji, co oznacza, że ​​nie można wykonywać żadnych transakcji ręcznych lub automatycznych z żadnym innym systemem na EurUsd i GbpUsd. (Brak kodów magicznych w kodzie) Jeśli nie używali Paypal jako metody płatności, oznaczałbym to dużym zielonym TAK 17 sierpnia 2017 o 2:05 -

No comments:

Post a Comment